VİZYONUMUZ (BÜYÜK ve İDDİALI SONUÇ, ÜLKÜMÜZ)

Her öğrencinin özgün bir kişilik olduğu gerçeğinden hareketle, BİLİM, KÜLTÜR, SANAT’la donanımlı bireyler yetiştirerek ülkemizin, eğitimine, yönetimine, sosyal-kültürel-ekonomik kalkınmasına ve Avrupa Birliği entegrasyonu sürecine katkıda bulunacak yeni yaklaşımlar, sistemler, projeler ve uygulamalar geliştirmektir.

MİSYONUMUZ (ÖZNİYET, TEMEL VARLIK NEDENİMİZ)

Bir bütün olarak okul öncesi, ilköğretim ve ortaöğretim sonunda; kültürlü, bilgili ve bilgiyi kullanabilen, Türk Milli Eğitim Temel Kanunu’nda belirtilen amaçlara ulaşmış, yüksek öğrenime ve hayata hazırlayıcı tüm BİLGİ-BECERİ-TUTUM ve DAVRANIŞLARI kazanmış, sosyal insan olmanın gerektirdiği tüm alışkanlıkları DAVRANIŞ haline getirmiş, insan, çevre, ülke ve dünya sorunlarına duyarlı, demokrasiye inanmış, Atatürkçülükü içselleştirmiş, yetenek ve ilgisi doğrultusunda yöneldiği alanda bilimsel araştırma yapabilen, bilimsel düşünebilen, akademik benliği gelişmiş, Türkçe’yi doğru ve etkili kullanabilen, yabancı dilleri çok iyi seviyede kullanabilen, spor ve güzel sanatların bir dalıyla üst düzeyde ilgilenen bireyler yetiştirmektir.  

ÖZDEĞERLERİMİZ

1. Özel Günhan Koleji’nde öğretmenler öğrencilerin bireysel öğrenme farklılıklarına odaklanır.
2. OKUL, bilimsel ve kültürel bir oluşumdur.
3.
OKUL, sokağı okula taşımaz, okulu sokağa taşır.
4.
EĞİTİM, en ciddi iştir.
5.
İNSAN, yaşı, konumu ne olursa olsun saygı duyulması gereken bir varlıktır.
6.
ÖĞRENCİ, önce insan, sonra öğrenen kişidir.
7.
DİSİPLİN, yasaklar listesi değil, kuralların mantıklı zinciridir, düzendir, tertiptir, güzelliktir.
8.
SINIF ÖĞRETMENİ, sınıfın her şeyidir.
9.
Özel Günhan Koleji’nde öğretmenler, “Öğretme Temelli Eğitim” değil “Öğrenme Ortamı” oluşturarak “Öğrenme Merkezli Eğitim” anlayışını benimser.